Våra tjänster
Marknadsföring
Försäljning
HubSpot
Design
Produkter
TIJ SMS
TIJ Bevakning
Leasingåtertag - Case
Bevakning av bil - Case
Hjulbalansering - Case
Onboarda ny säljare - Case
1 års-kampanj - Case
Inspiration
Om oss
Boka demo
Inspiration
Här publicerar vi på The Incredible Journey våra artiklar med insikter och analyser av vår omvärld med fokus på kundresa och bilindustrin.
Demo
Sign up
framtidens återförsäljare
Från traditionella bilåterförsäljare till moderna (r)etailers
Den digitala omställningen av svensk handel har skett i ett decennium, men i bilåterförsäljarledet är förändringsresan endast några år ung.
September 14, 2023
crm
Kom igång med Inbound Marketing – Så väljer ni rätt CRM
Öka försäljningen med Inbound Marketing – vi har sammanställt de viktigaste stegen vid val av CRM.
September 14, 2023
framtidens återförsäljare
Kommer det finnas bilverkstäder år 2050?
Den svenska verkstadsmarknaden omsätter stora summor och består av runt 3500 företag. Men hur många kommer finnas kvar i framtiden?
September 14, 2023
crm
Så blir ni digitala med ett CRM-verktyg
Omvärlden förändras fort. Omvärldsfaktorer som pandemi, krig och höga elpriser påverkar alla och branschunika förändringar som komponentbrist, ledtider, agentförsäljning och elbilsboom påverkar i allra högsta grad er som är jobbar med bilar och lastbilar.
September 14, 2023
elbil
Sveriges populäraste elbilar 2022
Vilket bilmärke säljer flest elbilar och vilka modeller ligger i topp? Här hittar du allt du behöver veta om elbilsförsäljningen i Sverige 2022.
September 14, 2023
kundrelation
5 saker du behöver veta om dagens bilköpare
Idag köper vi inte bil på samma sätt som vi en gång gjorde. Vi går igenom de fem viktigaste förändringarna och vad som krävs av återförsäljaren.
September 14, 2023
digitalt
De bästa knepen från jättarna inom e-commerce
Vad kan bilåterförsäljare lära från världens bästa e-handlare? Vi listar knepen som tar er från traditionella återförsäljare till moderna retailers.
September 14, 2023
digitalt
Så bygger ni starka (digitala) kundrelationer
Stärk era digitala kundrelationer med hjälp av vår guide som listar innehållstyper, format, funktionaliteter och smarta knep.
September 14, 2023
kundrelation
Så ofta ska ni kommunicera med era kunder
För mycket kommunikation kan leda till irritation och avprenumerationer, men vad är egentligen det gyllene måttet för “lagom”?
September 14, 2023
Föregående
Nästa